Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Component Owner / CRM Administrator (CEE) 

Component Owner / CRM Administrator (CEE) 

Mám zájem o tuto pozici

Víte o někom jiném, kdo by mohl mít zájem?

Sdílet pracovní nabídku:

Skupina Invia se svými společnostmi v České republice, Slovensku, Polsku a Maďarsku je jednička v oblasti online prodeje zájezdů ve střední Evropě. Jestli chceš být součástí něčeho velkého, pak je Invia.cz to pravé místo pro tebe.

Pokud máš cit pro analýzu dat, zvládáš řídit projekty, pracovat s agilními metodikami a chceš se podílet na implementaci CRM systémů, jsi náš člověk! Rozširujeme tým a hledáme CRM administrátora.

Náplň práce:

  • Component Owner vybraných komponent našeho interního CRM systému (MDA)
  • testování: správná funkčnost nově implementovaných funkcionalit, procesů, opravených chyb; vytváření a správa testovacích scénářů
  • dokumentace: správa a vedení dokumentace k existujícím a nově vznikajícím CRM procesům a funkcionalitám, případně správa úložišť a nástrojů k tomu určených
  • komunikace s interními uživateli, vývojem a s dalšími zúčastněnými stranami, zejména podpora uživatelů interních systémů
  • hledání a vytváření synergií mezi odděleními, teamy, uživateli, nebo jednotlivými entitami Invia CEE+PL (zejména mezi CRM teamem, prodejem, online podporou, backoffice a offline podporou)
  • analýza a supervize stávající procesů v praxi, tzn. kontrola dodržování správných postupů se zaměřením na jejich efektivní využití, případné vylepšení a podání zpětné vazby, předložení závěrů
  • průzkumy, efektivní sběr dat, námětů od uživatelů a zúčastněných stran, následné vyhodnocení, předložení závěrů

Vlastnosti ideálního kandidáta v kostce:

  • zkušenosti na podobné pozici podmínkou - schopnost plánovat a řídit projekty související s implementací nebo upgradem CRM systému
  • analytické myšlení: práce s daty, znalost průzkumů, sběru dat, námětů od uživatelů, vyhodnocení a reporting
  • srozumitelná komunikace: zorientuješ se v procesech a budeš iniciovat a vést komunikace na úrovni uživatel vs vývoj, uživatel vs podpora, uživatel vs zákazník
  • angličtina slovem i písmem: budeš pracovat v mezinárodním týmu
  • proaktivita, schopnost dotahovat věci do konce

Víc než jen práce! Výhody pro tebe:

  • Stabilita u lídra na trhu: Pracovní poměr na dobu neurčitou v mezinárodním týmu největší cestovní agentuře na trhu, kde budeš mít příležitost podílet se na tom, jak definujeme a měníme zvyklosti v oblasti cestovního ruchu.
  • Zajímavý balíček benefitů: Stravenky 130 Kč, 28 dnů volna, MultiSport karta, příspěvek na penzijní spoření, odměna za doporučení nového kolegy 20 000 Kč a další výhody.
  • Flexibilita: Po zaškolení možnost využívání občasné práce z domova.
  • Firemní akce: Společné snídaně, ovocné dny nebo nanuky v létě v kancelářích, ale rádi se potkáme i na pivě, bowlingu, minigolfu či vánočním večírku.
  • Prostor pro tvůj růst: Podpoříme tvůj rozvoj – budget na vzdělávání 10 000 Kč ročně.

Zaujali jsme tě? Pošli nám své CV nebo odkaz na svůj LinkedIn profil. Těšíme se na spolupráci s tebou!

Invia HR tým

Mám zájem o tuto pozici

Zpět na volné pozice