Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

CRM Administrator / Component Owner

CRM Administrator / Component Owner

Mám zájem o tuto pozici

Víte o někom jiném, kdo by mohl mít zájem?

Sdílet pracovní nabídku:

Invia: Tvoje brána do budoucnosti cestování 

Skupina Invia se svými společnostmi v České republice, Slovensku, Polsku a Maďarsku je jednička v oblasti online prodeje zájezdů ve střední Evropě. Jestli chceš být součástí něčeho velkého, pak je Invia to pravé místo pro tebe. 

Náš CRM tým je srdcem organizace. Definujeme a vytváříme vlastní CRM systém, který denně využívá více než 500 kolegů v 4 zemích (CZ, SK, HU, PL), neustále ho zdokonalujeme tak, aby odpovídal jejich potřebám a usnadňoval jim práci. Jsi samostatný inovátor, který neustále hledá příležitosti k rozvoji produktu, máš cit pro analýzu dat a umíš propojit uživatele, vývoj, podporu i zákazníky? Převezmi roli CRM Administratora / Component Ownera a pojď hledat inovativní řešení s námi! 

Náplň práce:  

  • Component Owner vybraných komponent našeho interního CRM systému (MDA) 
  • Denní spolupráce v rámci SCRUM týmu (Product Owner, Component Owners, Vývojáři, UX researcher, Business Analyst, Scrum Master, Engineering Manager, Quality Assurance). Aktivní práce s nástroji jako JIRA, Confluence, Lucid, Miro, Slack.
  • Testování: správná funkčnost nově implementovaných funkcionalit, procesů, opravených chyb; vytváření a správa testovacích scénářů 
  • Dokumentace: správa a vedení dokumentace k existujícím a nově vznikajícím CRM procesům a funkcionalitám, případně správa úložišť a nástrojů k tomu určených 
  • Komunikace s interními uživateli, vývojem a s dalšími zúčastněnými stranami, zejména podpora uživatelů interních systémů 
  • Hledání a vytváření synergií mezi odděleními, teamy, uživateli, nebo jednotlivými entitami Invia CEE+PL (zejména mezi CRM teamem, prodejem, online podporou, backoffice a offline podporou) 
  • Analýza a supervize stávající procesů v praxi, tzn. kontrola dodržování správných postupů se zaměřením na jejich efektivní využití, případné vylepšení a podání zpětné vazby, předložení závěrů 
  • Průzkumy, efektivní sběr dat, námětů od uživatelů a zúčastněných stran, následné vyhodnocení, předložení závěrů 

Vlastnosti ideálního kandidáta v kostce: 

  • Zkušenosti na podobné pozici podmínkou – schopnost plánovat a řídit projekty související s implementací nebo upgradem CRM systému 
  • Výhodou znalost agilních metodik (Scrum, Kanban) 
  • Analytické myšlení: práce s daty, znalost průzkumů, sběru dat, námětů od uživatelů, vyhodnocení a reporting 
  • Silné komunikační dovednosti 
  • Angličtina slovem i písmem: budeš pracovat v mezinárodním týmu 
  • Proaktivita, dotahování věcí do konce 

Víc než jen práce! Výhody pro tebe: 

  • Stabilita u lídra na trhu. 
  • Zajímavý balíček benefitů: Stravenky 130 Kč, 28 dnů volna, MultiSport karta, příspěvek na penzijní spoření, odměna za doporučení nového kolegy 20 000 Kč a další výhody. 
  • Flexibilita: Po zaškolení možnost využívání občasné práce z domova. 
  • Firemní akce: Společné snídaně, ovocné dny nebo nanuky v létě v kancelářích, ale rádi se potkáme i na pivě nebo bowlingu. 
  • Prostor pro tvůj růst: Podpoříme tvůj rozvoj – budget na vzdělávání 10 000 Kč ročně.  

Zaujali jsme tě? Pošli nám své CV nebo odkaz na svůj LinkedIn profil. Těšíme se na spolupráci s tebou! 
 

Invia HR tým 

Mám zájem o tuto pozici

Zpět na volné pozice