Asistent rezervačního oddělení
Asistent rezervačního oddělení
Radost začíná u nás, v Invia! Pomáháme lidem najít a prožít nejkrásnější momenty jejich života. Spojuje nás společná snaha přinášet nezapomenutelné zážitky. Jsme jednou z největších cestovních agentur ve střední Evropě, a přesto si stále udržujeme neformální a přátelskou atmosféru. Právě teď hledáme nového kolegu na pozici Asistent rezervačního oddělení!
Na této pozici budeš komunikovat s našimi prodejci a franchisovými partnery i s celou řadou německých, polských a maďarských cestovních kanceláří. Získáš zkušenost s různými rezervačními systémy, Tvá předešlá znalost některého z nich je však výhodou: Amadeus/Bistro Portal, interní systém Invia, Iris plus, TUI Wirtualny Doradca, Merlin X, B2B Blue style PL, Mount Vacation, Ibusz.
TVÁ NÁPLŇ PRÁCE BUDE:
- Komunikace s německými, polskými nebo maďarskými cestovními kancelářemi, s kolegy naší společnosti, s FR partnery
- Zpracovávání poptávek
- Zpracování požadavků a dotazů k rezervacím
- Ověřování dostupnosti hotelů u zahraničních partnerů (v rezervačním systému, e-mailem, telefonicky)
- Zpracování podkladů pro fakturace a platby
- Zpracování změn v rezervaci ze strany cestovních kanceláří
CO OD TEBE POŽADUJEME:
- Znalost anglického nebo německého jazyka
- Výborná znalost práce na PC
- Komunikativnost, samostatnost a odolnost vůči stresu
- Hledáme týmového hráče
- Pozitivní přístup k práci
- Nástup možný ihned
CO TI NABÍZÍME:
- 180 Kč/hod
- Flexibilní pracovní doba –odpolední směny a víkendy
- Skvělá firemní kultura – mladý kolektiv, moderní prostředí kousek od centra
- Firemní akce & benefity – společné snídaně, ovocné dny, nanuky v létě, minigolf, bowling a vánoční večírky
- Možnost kariérního růstu – dlouhodobá spolupráce, možnost přejít na částečný nebo plný úvazek
Pokud hledáš stabilní anebo jen krátkodobější brigádu, která tě bude bavit, neváhej a přidej se k nám!
Těšíme se na Tebe!
HR tým společnosti Invia.cz