5 milionů lidí se chystá na dovolenou
Michal TŮMA, marketingový ředitel, INVIA
--------------------
Dobrý večer.
Michala HERGETOVÁ, moderátorka
--------------------
Kam tedy Češi a Moravané letos vyrazí nejčastěji?
Michal TŮMA, marketingový ředitel, INVIA
--------------------
Tak ty nejpopulárnější destinace se nemění a letos to určitě bude zase Chorvatsko, na druhém místě pravděpodobně Itálie a Řecko.
Michala HERGETOVÁ, moderátorka
--------------------
Předpokládám, že ale vzhledem k tomu, že pořád vede Chorvatsko, tak pořád vede vlastní doprava, co se týče způsobu cestování.
Michal TŮMA, marketingový ředitel, INVIA
--------------------
No, jak se to vezme. Pokud bysme se podívali na zájezdy, které se prodávají u cestovních kanceláří, tak tam se domnívám, že vedou spíše letecké zájezdy a co se týká vlastní dopravy, tak to je především u zájezdů, které si klienti organizují sami.
Michala HERGETOVÁ, moderátorka
--------------------
Je to poznat i na tom, co objednávají? Chtějí dopředu už třeba zážitkovou dovolenou, poznávací dovolenou, nebo přeci jen koupí resort a pak se starají na místě?
Michal TŮMA, marketingový ředitel, INVIA
--------------------
Ne, ne, ne, klienti se ptají předem, jestli se jedná například o wellness hotel, je tam veliká poptávka, zejména je to vidět třeba u lyžařských zájezdů, kdy klienti vyžadují stále více hotely s wellness bazénem a nějakou, nějakýma sportovníma aktivitama.
Michala HERGETOVÁ, moderátorka
--------------------
Když se podíváme na to, kdy se dovolená nakupuje, tak čím dál tím častěji od cestovních kanceláří slyšíme: Kupujte dopředu. Protože last minute nebudou. Koneckonců i v reportáži to zaznělo. Tak tedy kdy se dovolená na léto kupuje?
Michal TŮMA, marketingový ředitel, INVIA
--------------------
No, tak samozřejmě k radosti cestovních kanceláří naštěstí se neustále roste poptávka v takzvaném režimu first minute...
Michala HERGETOVÁ, moderátorka
--------------------
Takže vaše kampaně vycházejí.
Michal TŮMA, marketingový ředitel, INVIA
--------------------
Tak ono je to samozřejmě, ono je to samozřejmě výhodné i pro klienty, protože ty slevy, které nabízíme v lednu, zejména v lednu, tak jsou skutečně velice zajímavé pro klienty a pozorujeme každoroční nárůst prodeje právě v lednu a dokonce poslední den v lednu, 31. ledna je jeden z nejlepších prodejních dnů v cestovním ruchu.
ČT 24
Publikováno: 25.06.2014