Do Česka míří agentura My Travel, chce konkurovat Invii

Na domácím polském trhu má My Travel 65 poboček, z nichž 60 je v rukách franšízantů.

Praha – Na český a slovenský trh vstupuje původem polský franšízový koncept My Travel. V současné době hledá cestovní agentura takzvaného master franšízanta pro zajištění své pobočkové sítě.

Majitel konceptu chce být přímou konkurencí největší tuzemské franšízové agentury Invia, která má v Česku asi stovku poboček.

Víc než Invia?

Pobočky o velikosti 18 až 45 metrů čtverečních by měly vznikat v obchodních centrech nebo na hlavních nákupních ulicích s vysokou koncentrací chodců.

„V případě zájmu o otevření prodejního ostrůvku by se jeho velikost měla pohybovat mezi 15 až 20 metry čtverečními. Pobočka by dále měla mít minimálně dvě přepážky sloužící k obsluze zákazníků,“ upřesňuje Ozga.

Podle něj má koncept My Travel potenciál překonat tuzemskou franšízovou jedničku, cestovní agenturu Invia. Kolik poboček chce cestovní agentura v samotném Česku v příštích letech otevřít, ale Ozga nesdělil.

„V České republice má Invia v současné době čtyři vlastní pobočky a asi sto franšíz,“ uvádí pro srovnání marketingový manažer Invie Michal Tůma.

Celý článek: Do Česka míří agentura My Travel, chce konkurovat Invii 

aktualne.cz

Publikováno: 20.08.2014