Do Česka míří agentura My Travel, chce konkurovat Invii
Na domácím polském trhu má My Travel 65 poboček, z nichž 60 je v rukách franšízantů.
Praha – Na český a slovenský trh vstupuje původem polský franšízový koncept My Travel. V současné době hledá cestovní agentura takzvaného master franšízanta pro zajištění své pobočkové sítě.
Majitel konceptu chce být přímou konkurencí největší tuzemské franšízové agentury Invia, která má v Česku asi stovku poboček.
Víc než Invia?
Pobočky o velikosti 18 až 45 metrů čtverečních by měly vznikat v obchodních centrech nebo na hlavních nákupních ulicích s vysokou koncentrací chodců.
„V případě zájmu o otevření prodejního ostrůvku by se jeho velikost měla pohybovat mezi 15 až 20 metry čtverečními. Pobočka by dále měla mít minimálně dvě přepážky sloužící k obsluze zákazníků,“ upřesňuje Ozga.
Podle něj má koncept My Travel potenciál překonat tuzemskou franšízovou jedničku, cestovní agenturu Invia. Kolik poboček chce cestovní agentura v samotném Česku v příštích letech otevřít, ale Ozga nesdělil.
„V České republice má Invia v současné době čtyři vlastní pobočky a asi sto franšíz,“ uvádí pro srovnání marketingový manažer Invie Michal Tůma.
Celý článek: Do Česka míří agentura My Travel, chce konkurovat Invii
aktualne.cz
Publikováno: 20.08.2014