Před Vánocemi se dobře prodávají dárkové poukazy. Nabídněte je i vy

Dárkové poukázky nebo chcete-li vouchery jsou stále populárnějším dárkem nejen o Vánocích. Mnoho lidí se k nim dnes uchyluje raději než k sice stále oblíbené, ale už poněkud okoukané a staromódní obálce s bankovkami. V období nákupní špičky by je proto měl nabídnout každý rozumný obchodník. Na oboru vaší činnosti přitom v podstatě vůbec nezáleží. Dobře se prodávají poukázky na zboží, služby i zážitky. "Voucher je nejjednodušší způsob, jak někomu udělat radost a nestojí to tolik času a úsilí s vymýšlením dárku. Když něco nemůžeme sehnat nebo máme nedostatek času, je zakoupení dárkového poukazu tím nejlepším řešením," zdůvodňuje zájem o vouchery Lucie Šedivá, store manager pražského zakázkového krejčovství WINDSORS.
...
Dárkové poukázky se samozřejmě prodávají v průběhu celého roku, ale zájem o ně se zvyšuje před Valentýnem, Velikonocemi a pochopitelně i před Vánocemi. "Největší poptávka je po nich tradičně až v prosinci, před Vánocemi prodáme zhruba 40 % dárkových certifikátů z celkového ročního objemu," komentuje Michal Tůma, marketingový ředitel cestovní agentury Invia.cz. Tohoto si všímají i další obchodníci a podnikatelé, a proto nabízí speciální vánoční poukázky třeba i hoteliéři. "Voucher jako dárek k Vánocům se více prodává od minulého roku. Je vidět, že lidé se snaží volit i tyto netradiční dárky," potvrzuje Andrea Pfeffer-Ferklová, generální manažerka Grandhotel Pupp.

 

Celý článek: Před Vánocemi se dobře prodávají dárkové poukazy. Nabídněte je i vy

podnikatel.cz

Publikováno: 23.11.2015