INVIA.CZ kraluje i nadále eeskému trhu online prodeje zájezdu
INVIA.CZ kraluje i nadále českému trhu online prodeje zájezdů Praha 23. ledna 2006 Zájezdy, letenky a ubytování v celkové hodnotě 605 milionů Kč prodala v roce 2005 společnost INVIA.CZ. Její obrat tak tvoří asi 50 % trhu online prodeje zájezdů v České republice. Potvrdila tak s velkým náskokem pozici jedničky mezi internetovými cestovními agenturami v České republice, kterou si drží od roku 2004. INVIA.CZ zaznamenala 88% růst oproti roku 2004, který zakončila s obratem 320 milionům Kč. Dosáhla tak přibližně třikrát většího prodeje než nejbližší konkurent. V posledních letech se INVIA.CZ stala jedním z nejvýznamnějších subjektů působících na trhu výjezdového cestovního ruchu, a dokazuje tak stále větší vliv internetu na cestovní ruch. Michal Drozd, výkonný ředitel INVIA.CZ, k vývoji trhu říká: „Potvrdila se naše prognóza z minulého roku o růstu trhu a vše nasvědčuje tomu, že obrat trhu online prodeje zájezdů tento rok vzroste opět minimálně o 50 %.“ Dle statistik INVIA.CZ byl v roce 2005 na internetu největší zájem o tyto destinace: 1.Řecko 2.Egypt 3.Tunisko 4.Turecko 5.Bulharsko 6.Španělsko O INVIA.CZ: Společnost INVIA.CZ, s.r.o. je největší online cestovní agentura v České republice. Prodává zájezdy od více než 190 cestovních kanceláří do celého světa. Zájezdy nabízí za stejných podmínek jako pořádající cestovní kancelář tzn. bez navýšení ceny. Buduje také databázi ubytování v České republice a od května 2005 působí na Slovensku jako INVIA.SK, kde hned v prvním roce existence zaujala pozici slovenské jedničky v prodeji zájezdů po internetu. Většinovým vlastníkem společnosti INVIA.CZ je švýcarská investiční skupina Centralway Investment AG. Více o INVIA.CZ na http://o.invia.cz Kontakt: Michal Tůma – marketingový manažer INVIA.CZ michal.tuma@invia.cz tel.:221411432Publikováno: 24.01.2006