Invia.cz dnes spouští nový web, umožní efektivnější výběr dovolené

Cestovní agentura Invia.cz dnes spouští novou podobu webových stránek. Pokročilý systém vyhledávání umožní klientům efektivněji porovnávat zájezdy a lépe vybírat svou dovolenou. Cílem nového webu je podpořit prodej pobytů na letní prázdniny. Cestovní agentura Invia.cz aktuálně registruje nárůst prodeje zájezdů na červenec a srpen o 16 % oproti loňskému roku.

Nové webové stránky cestovní agentury Invia.cz umožňují současně vyhledávat a porovnávat pobyty v různých zemích a lokalitách. Klienti tak v okamžiku zjistí nejlepší, nejprodávanější nebo nejlevnější hotely z nabídky většiny cestovních kanceláří na trhu. Inovované stránky lze navíc snadno prohlížet v mobilních telefonech či tabletech, nový responsivní design se přizpůsobí na míru každému zařízení.

Nový web cíleně spouštíme bezprostředně před začátkem letních prázdnin, abychom klientům umožnili rychlý a efektivní výběr jejich dovolené. Při vývoji jsme se zaměřili na to, aby nová podoba lépe naplňovala potřeby turistů.“ uvedl Michal Tůma, marketingový ředitel cestovní agentury Invia.cz, která je jedničkou českého trhu v oblasti prodeje zájezdů přes internet. „Zcela zásadní posun od minulé verze webu, představuje možnost zobrazit a porovnat zájezdy různých cestovních kanceláří do jednoho hotelu. V minulosti totiž jeden výsledek vyhledávání odpovídal nabídce jedné cestovní kanceláře. Klienti zároveň lépe naleznou potřebné informace k pobytu.“ dodal Tůma.

Inovovaná podoba webových stránek má podpořit prodej letních dovolených. V letošním roce na čele žebříčku nejoblíbenějších destinací zůstává Řecko, následované Itálií a Tureckem. Podle aktuálních statistik cestovní agentury Invia.cz činí průměrná cena zájezdu 11 300 Kč na osobu. Zákazníci při výběru dovolených letos v 59 % volí leteckou dopravu, 39 % turistů potom preferuje stravování all inclusive.

„I v letošním roce se mezi českými turisty prosazuje trend kladení důrazu na kvalitu služeb. Češi se rádi ubytovávají ve čtyřhvězdičkových a pětihvězdičkových hotelech, očekávají pohodlí a komfort. Ve stravování každoročně roste obliba all inclusive, kdy je v ceně pobytu zahrnuto veškeré zkonzumované jídlo i nápoje,“ uvedl Michal Tůma z cestovní agentury Invia.cz. „Stále více se prosazuje letecká doprava na úkor vlastního auta nebo autobusu. Důvodem je na jedné straně zdražování benzinu a nafty, na druhé straně pak dlouhodobý pokles cen leteckých zájezdů,“ doplnil Tůma.

Screenshot nových webových stránek Invia.cz si můžete stáhnout zde.

 

 

Statistiky Invia.cz prodeje zájezdů na měsíce červenec a srpen

 

Prodej zájezdů podle typu dopravy

 

2012

2011

Letecky

59 %

55 %

Vlastní

17 %

18 %

Autobus

13 %

14 %

Zbývající procentuální podíl připadá na dopravu vlakem a kombinovanou dopravu.

 

Prodej zájezdů podle typu stravování

 

2012

2011

All Inclusive

39 %

38 %

Polopenze

21 %

22 %

Beze stravy

16 %

16 %

Snídaně

11 %

10 %

Plná penze

1 %

1 %

Zbývající procentuální podíl připadá na stravu zahrnující pouze večeře, stravu typu polopenze s nápoji a ultra all inclusive.

 

Nejoblíbenější destinace  

Pořadí

2012

2011

1.

Řecko

Řecko

2.

Itálie

Itálie

3.

Turecko

Egypt

4.

Egypt

Turecko

5.

Tunisko

Bulharsko

 

 

 

O společnosti Invia.cz, a.s.

Společnost Invia.cz je největší internetová cestovní agentura v České republice a autorizovaný prodejce zájezdů více než 300 renomovaných a pojištěných cestovních kanceláří působících na českém a slovenském trhu. Zákazníkům nabízí neustále aktualizovanou nabídku katalogových i last minute zájezdů v přehledné, jednotné formě, čímž šetří jejich čas při plánování dovolené. Díky svým kvalitním službám má cestovní agentura Invia.cz již 850 000 spokojených klientů. Od června 2012 navíc Invia.cz poskytuje unikátní pojištění Faktor 100, které chrání klienty při krachu cestovní kanceláře. Nabízí tak možnost nejbezpečnějšího nákupu dovolené na českém trhu.

Společnost Invia.cz mohou klienti nalézt nejen na internetu, ale i ve více než 60 kamenných klientských centrech ve městech po celém území České republiky. Invia.cz již má své zastoupení na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Rumunsku.

Kvalitní servis zákazníkům společnost Invia.cz zaručuje prostřednictvím špičkových technologií, znalosti cestovního ruchu a moderního call centra v Brně s vysoce kvalifikovanými prodejci.

 

Kontakty

Michal Tůma

marketingový ředitel

INVIA.CZ

tel.: +420 226 000 051

e-mail: michal.tuma@invia.cz

Senovážné Náměstí 5, 11000 Praha 1

www.invia.cz

Publikováno: 29.06.2012