Polovinu trhu online prodeje zájezdů ovládla INVIA.CZ
Přední česká internetová cestovní agentura INVIA.CZ dosáhla v minulém roce obratu 870 miliónů korun, a upevnila tak svou pozici jedničky na trhu. Její obrat je téměř trojnásobný k obratům nejbližší konkurence, které nepřesáhly 250 miliónů korun. Oproti roku 2005 se obrat INVIA.CZ zvýšil o 44 %, čímž firma ovládla polovinu českého trhu online prodeje zájezdů. Podobným tempem rostl i počet zákazníků, z 43 tisíc na téměř 73 tisíc odbavených klientů za rok.
Dynamika, se kterou společnost poskytuje neustále aktualizované nabídky katalogových i last minute zájezdů, přispěla v lednu 2006 k zahájení provozu call centra v Brně s 24 hodinovou službou, 7 dní v týdnu. Operátoři tak mohou ještě lépe vyhovět všem potřebám a dotazům stávajících i budoucích klientů, protože nabídky agentury byly rozšířeny i o cenově velmi výhodné zájezdy s odletem z Německa.
Vzrůstající počet zákazníků také podpořil otevření klientských center po celé České republice, např. v Ostravě, Brně, Plzni, Českých Budějovicích, Liberci a dalších.
INVIA.CZ i v roce 2007 hodlá potvrdit pozici jedničky na českém trhu online prodeje zájezdů.
O společnosti:Společnost INVIA.CZ, s.r.o. je největší online cestovní agentura v České republice. Prodává zájezdy od více než 200 cestovních kanceláří do celého světa za stejných podmínek jako pořádající cestovní kancelář, tzn. bez navýšení ceny. Od května 2005 působí na Slovensku jako INVIA.SK, od loňského roku působí i v Polsku a Maďarsku jako INVIA.PL a INVIA.HU. Většinovým vlastníkem společnosti INVIA.CZ je švýcarská investiční skupina Centralway Investment AG.
Tiskové zprávy společnosti INVIA.CZ jsou k dispozici na adrese http://press.INVIA.cz/tiskove-zpravy/
Michal Tůma
marketingový manažer INVIA.CZ
michal.tuma@invia.cz tel.: 221 411 432
Publikováno: 16.04.2007