Invia registruje dvojnásobný zájem o dovolenou v oblíbených zemích a přijímá stovky zaměstnanců na léto
Praha, 16. června 2016
Zájem o nákup dovolené na Kanárských ostrovech přes cestovní agenturu Invia se oproti loňskému roku zdvojnásobil. V případě zájezdů do Bulharska či Španělska dosáhl meziroční nárůst poptávky více než 60%. Invia si tak udržuje kontinuální růst klientské základny, letos zajistila dovolenou již více než 133 tisícům zákazníků, což je o 7 500 klientů více než v loni. Vrchol sezóny má při tom stále před sebou. Aby obsloužila své klienty, agentura přijímá stovky nových zaměstnanců.
Cestovní agentura Invia registruje před startem hlavní turistické sezóny nárůst v počtu objednaných dovolených. Letos však očekává výrazné navýšení poptávky přímo v letních měsících. „Češi letos s nákupem letních pobytů vyčkávají. I přes tento trend se nám již za první měsíce letošního roku podařilo zvýšit prodeje pobytů. Dá se tedy očekávat, že hlavní sezóna přinese ještě markantnější nárůst v počtu klientů,“ sdělil Michal Tůma, marketingový ředitel cestovní agentury Invia, která je největším on-line prodejcem zájezdů na českém trhu.
Proti loňsku došlo k významné proměně poptávky po jednotlivých destinacích. Například v případě prodeje dovolených na Kanárské ostrovy došlo o meziroční nárůst o 90 %. U pobytů na Mauritius se poptávka zvýšila o 79 % a v případě Madeiry o 64%. Výrazný nárůst zájmu je možné registrovat i u pobytů do Španělska nebo Bulharska, které se letos zařadily do pětice nejoblíbenějších zemí. Na špici žebříčku popularity se umístilo Řecko (18 %), Itálie (14 %) a Chorvatsko (14 %).
Cestovní agentura Invia již zahájila přípravy na hlavní turistickou sezónu. Byla například spuštěna velká televizní kampaň s názvem „Jiný rozměr dovolené“. Spoty je možné v televizním vysílání zhlédnout až do konce letní sezóny. Invia zároveň zahájila intenzivní nábor pracovníků, kteří kvalifikovaně podpoří prodej zájezdů v letním období. Jedná se o stovky nových pozic. Společnost tradičně obsazuje místa na svých pracovištích v Praze, Brně i Ostravě. „Na letní sezónu, která je pro nás z hlediska prodeje dovolených klíčová, se intenzivně připravujeme. Posilujeme zejména personální zázemí, abychom byli schopni zajistit našim klientům maximální kvalitu služeb,“ informoval Michal Tůma z cestovní agentury Invia. „Kromě největší nabídky zájezdů a garance nejnižší ceny poskytujeme zákazníkům i poradenství a další servis. Unikátní službou je například Faktor 100, naše pojištění proti krachu cestovní kanceláře. Díky němu naše klienty ochráníme a zajistíme jim včasný odjezd na dovolenou i v případě krachu,“ vysvětlil Tůma.
Exkluzivní pojištění Faktor 100 je součástí každého zájezdu od cestovní agentury Invia. Chrání klienty před negativními důsledky úpadku cestovní kanceláře. Díky této garanci totiž zákazníci dostanou poukaz na nákup nového pobytu a odjedou na své dovolené v naplánovaných termínech. Tato služba navíc zákazníky ušetří od náročné a zdlouhavé agendy, která je s krachem cestovní kanceláře běžně spojená.
Prodej dovolených u cestovní agentury Invia
Destinace | Podíl na prodeji 2015 | Průměrná cena na osobu 2015 v Kč | Podíl na prodeji 2016 | Průměrná cena na osobu 2016 v Kč |
Řecko | 21 % | 15 256 | 18 % | 15 427 |
Itálie | 14 % | 7 132 | 14 % | 7 504 |
Chorvatsko | 11 % | 6 858 | 14 % | 7 138 |
Bulharsko | 7 % | 12 785 | 11 % | 13 374 |
Španělsko | 4 % | 16 851 | 7 % | 16 937 |
Egypt | 7 % | 15 247 | 5 % | 14 067 |
Rakousko | 4 % | 4 788 | 4 % | 5 036 |
Česká republika | 2 % | 2 807 | 3,5 % | 3 477 |
Kanárské ostrovy | 2 % | 20 349 | 3 % | 20 853 |
Maďarsko | 2 % | 5 095 | 2 % | 5 780 |
Zdroj: Statistiky Invia, Prodej zájezdů od 1. 1. 2015 až 15. 6. 2015 a 1. 1. 2016 až 15. 6. 2016.
Publikováno: 16.06.2016