INVIA.CZ se chce stát významným hráčem na českém trhu letenek
Internetová cestovní agentura INVIA.CZ, jednička na trhu online prodeje zájezdů v ČR, rozšíří v červnu 2007 své portfolio nabízených služeb o vlastní rezervační systém letenek. V systému budou nabízeny desítky leteckých společností a to nejen ČSA, Lufthansa, British Airways nebo Alitalia, ale i v poslední době čím dál populárnějších nízkonákladových aerolinií, díky kterým za první čtvrtletí letošního roku vzrostl počet cestujících letadlem již o 16 % oproti loňskému roku.
„Vstupem na trh letenek chceme posílit naši pozici významného hráče českého cestovního ruchu i v oblasti letenek, a zároveň rozšířit vlastní nabídku služeb individuálního cestování, které je v posledních měsících často poptávané našimi klienty,“ dodává ke vstupu Michal Tůma, marketingový ředitel INVIA.CZ
INVIA.CZ tak svým klientům nabídne na jednom místě již nejen zájezdy od více než 200 pojištěných českých, slovenských a německých CK, ale i širokou cenově výhodnou nabídku letenek od desítek kvalitních aerolinií z celého světa, s jejichž výběrem jim pomohou zkušení prodejci letenek. Klient tak bude mít možnost si s využitím dalších služeb INVIA.CZ ještě lépe naplánovat vlastní dovolenou. Již nyní si lze vyřídit pomocí webu cestovní agentury INVIA.CZ (<a href='http://www.INVIA.cz'>http://www.INVIA.cz</a>) vízum, cestovní pojištění, zarezervovat ubytování nebo pronajmout auto v mnoha zemích světa.
„V nejbližších měsících v rámci většího pokrytí trhu hodláme letenky INVIA.CZ nabízet i prostřednictvím našich affiliate partnerů. Ti si jen v minulém roce na prodeji zájezdů z našeho katalogu pomocí svých internetových stránek vydělali téměř 3 miliony Kč a díky letenkám očekáváme další růst jejich výdělků,“ dodává závěrem ke vstupu INVIA.CZ na český trh letenek Michal Tůma.
Publikováno: 13.06.2007