Michal Tůma jmenován ředitelem Invia v České republice, na Slovensku a v Maďarsku
Praha, Bratislava, Budapešť – Michal Tůma byl dnes jmenován ředitelem pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko Invia Group. Tato skupina je významným prodejcem zájezdů stovek cestovních kanceláří v regionu a má za cíl stát se panevropským leaderem v oblasti nabídky zájezdů s nejvíce personalizovanou službou, které si zákazník nakoupí online na jednom místě a sestaví si je flexibilně dle svých představ.
Michal Tůma působil v cestovní agentuře Invia od počátku jejího vzniku a významně se podílel na budování této značky, v posledních 14-ti letech v pozici marketingového ředitele. V nové roli tak využije svou dlouhodobou znalost trhu online cestování a zajistí kontinuitu při naplňování nové strategie Invia Group. „Budu se plně snažit využít svých dosavadních zkušeností a zachovat vynikající vztahy s cestovními kancelářemi, jejichž zájezdy nabízíme, a zároveň se přitom soustředit na vylepšování služby pro zákazníka. Tomu chceme nabídnout možnost být s námi v kontaktu v průběhu celého online nákupu zájezdu i během doby, kdy bude cestovat. Zároveň si zákazník bude moci sestavit i vlastní balíčky podle jeho vlastních cestovatelských představ, a to pohodlně z domova online“ naznačuje Michal Tůma nové plány skupiny pro nejbližší období rozvoje.
Invia.cz, s. r. o. stála v základu skupiny v její současné podobě. Jedinečný příběh Invia Group se začal psát ve dvou zemích – v České republice a v Německu. Z nich od počátku tisíciletí dvě tehdy ještě nezávislé společnosti postupně budovaly business v online cestování a rozšiřovaly jej do sousedních zemí. V roce 2016, kdy se česká Invia stala prvním e-travel přírůstkem do portfolia skupiny Rockaway, tak operovala kromě ČR také v Polsku, Maďarsku a na Slovensku. Později v tom samém roce se do portfolia k Invii připojily také cestovní portály působící v Německu, Rakousku a Švýcarsku a zrodila se Invia Group. V roce 2017 docházelo ke konsolidaci a stabilizaci celé skupiny pod vedením dočasného managementu. Rok 2018 je ve znamení uvádění nové strategie na jednotlivé trhy s cílem vytvoření první panevropské online cestovní platformy nabízející nový styl cestování. To zahrnuje široké flexibilní portfolio zájezdů s tou nejlepší službou pro zákazníka jak v regionu střední Evropy, tak v německy mluvících zemích.
V roce 2017 navštívilo weby Invia Group 200 milionů návštěvníků, s Invií vycestovaly 3 miliony zákazníků a skupina prodala 2,2 milionu letenek. V centru pozornosti Invia Group stojí zákazník. „Aspirujeme na to, abychom si s každým klientem vytvořili vztah a byli s ním v kontaktu. Chceme se stát nejvíce klientsky orientovaným poskytovatelem služeb v online cestování,“ dodává Boris Raoul, CEO Invia Group.
Více informací najdete na: www.invia.com.
Publikováno: 18.10.2018