Invia vyzývá: Buďte hvězdou televizní reklamy!

Praha, 9. ledna 2019

Ve spolupráci s kreativní agenturou Addict připravila Invia televizní kampaň na podporu prodeje letních zájezdů. Kdokoliv může zaslat fotografii z vlastní dovolené a spatřit se pak po celý jeden den v televizi. Dopředu také ví, kdy to bude. A ještě získá odměnu.

Staň se hvězdou TV reklamy

Jako základ jsme použili kreativní koncept z léta „Dovolená na Výbornou“, který vtipnou formou ukazuje příběhy rodiny Výborných. Hlavní myšlenkou je komunikace benefitů pro zákazníky při nákupu dovolené v režimu First Minute a zároveň originální aktivace diváků k interakci pomocí dynamické obměny TV spotů,“ vysvětluje Michal Bošela, brand manager cestovní agentury Invia, která je jedničkou v online prodeji dovolených na českém trhu.

Lidé mohou na webovou stránku Mojedovolena.cz nahrávat své fotografie, ze těch Invia vybere nejlepší snímky, které jsou poté každý den dynamicky umísťovány přímo do televizní reklamy Invia. Autoři vybraných snímků obdrží voucher na nákup dovolené v hodnotě 2 000 Kč a zároveň jsou dopředu informováni, v jaký den a čas se na jakém kanálu se ve spotu jejich fotografie objeví. Každý den je vyhrazený pro jednoho výherce. Ten se průběžně může vidět na všech stanicích Prima Group a Óčko.

Úvodní stránka webu MojeDovolena.cz

„Troufnu si říct, že tento přístup, kdy dochází ke změně části obsahu tv reklamy, v tomto formátu a objemu na českém trhu ještě nikdo nevyzkoušel. Prozatím aktivaci hodnotím jako velmi úspěšnou, aktuálně nám fotografie nahrálo více než 400 účastníků, a to jsme teprve na začátku. Základem úspěchu je, že aktivace vzbuzuje u lidí zájem nejen o výhru, ale jsou také motivovaní touhou být součástí televizního vysílání a pochlubit se rodině, kamarádům a známým, “ dodává Michal Bošela.

Současně s informacemi, kdy reklama poběží v TV, dostávají výherci i link na svůj personalizovaný spot na YouTube, aby ho mohli dále šířit po svých sociálních sítích. Soutěžní část poběží do konce ledna. Celá kampaň na First Minute zájezdy, která běží i ve spotech v rádiu a je vidět na venkovních plochách, však potrvá až do konce února.

Ukázka výsledného TV spotu z 25. 12. 2018

Publikováno: 09.01.2019