Ze 33 000 klientů v roce 2022 pouze 0,15 reklamací
Naši vážení zákazníci,
v médích se vyskytl nekalý boj naší konkurence, které jsme trnem v oku, protože vám naše společnost jako jediná na českém trhu poskytuje tu nejširší nabídku zájezdů za bezkonkurenční ceny od našich tuzemských i zahraničních partnerů.
To, že náš klient nebyl ubytován z důvodu exkluzivity hotelu, se stalo velice výjimečně a jen přes zahraničního partnera. Momentálně víme jen o dvou hotelech, které neubytovaly naše klienty. Celkově jsme od 33 000 spokojených klientů obdrželi od začátku roku jen 17 reklamací zájezdů, což představuje pouhých 0,15 % reklamací zájezdů.
Pokud by se tak někdy ještě stalo, náš zákazník ihned opět dostane v destinaci minimálně stejnou nebo lepší úroveň ubytování. O svou dovolenou nikdo v žádném případě nepřijde. Invia v tomto případě, ačkoliv se tak neděje naší vinou, poskytne navíc každému, kdo nebude ubytován z důvodu exkluzivity nějaké cestovní kanceláře, částku 10 000 Kč jako kompenzaci. To ale našeho zákazníka nebude nijak omezovat v podání standardní reklamace u organizátora zájezdu, v které ho podpoříme a pomůžeme mu.
Publikováno: 20.05.2022