Invia rozšiřuje franšízovou síť na Slovensku. Agenturám nabízí spoustu výhod
Jedna z největších cestovních agentur v Evropě Invia plánuje rozšířit svoje působení na Slovensku a hledá cestovní agentury, které by se chtěly zapojit do franšízového systému Invia stejně jako stovky jiných v SR a ČR. Motivuje je vyšším ziskem, četnými výhodami, marketingovou podporou i možností nabízet klientům širší nabídku zájezdů.
Aktuálně má cestovní agentura Invia na Slovensku a v Česku více než 130 franšízových poboček. V nejbližší době plánuje na Slovensku otevřít další a ke spolupráci vyzývá slovenské cestovní agentury. Ty tak mají možnost připojit se k lídrovi v oboru, který patří do nadnárodní skupiny Invia Group, jež působí také v Německu, Rakousku, Švýcarku, Maďarsku nebo Polsku.
Vyšší provize, vyšší zisky
„Franšízingu se věnujeme od roku 2006, a tak dobře víme, kde leží průsečíky oboustranně výhodné spolupráce. Spojením s Invia získají cestovní agentury širokou nabídku pro své klienty. Nabízíme zájezdy více než 300 renomovaných a pojištěných cestovních kanceláří ze Slovenska, Česka, Rakouska, Německa a Maďarska. Franšízant od nás dostává výhodnější podmínky prodeje, tedy vyšší provize, a tím pádem také generuje vyšší zisky,“ popisuje Zuzana Juralová, obchodní ředitelka pro Slovensko největší výhody, které spojení s agenturou Invia přináší.
„Díky spolupráci s cestovní agenturou Invia jsem otevřel už šest poboček a můj obrat se zvýšil pětkrát,“ potvrzuje Pavol Kučák, majitel již 6 poboček Invia po celém Slovensku. Pomocí franšízingu chce Invia být blíž svým klientům, kteří si nemohou nebo nechtějí kupovat zájezdy online.
„Jít cestou smluvního partnerství s už zavedenými prodejci v jednotlivých městech se i po letech stále ukazuje jako správné rozhodnutí, a proto v tomto trendu chceme pokračovat,“ doplňuje Juralová.
Pomoc při propagaci pobočky
Otevřením franšízy Invia však agentury a jejich majitelé získávají i další benefity, mezi které patří například pomoc při propagaci pobočky, vzdělávání a marketingové poradenství, díky němuž jim Invia zdarma zpracuje grafické návrhy a také poradí, jak pobočku co nejlépe zviditelnit. Samozřejmostí jsou také reklamní předměty zdarma a mnoho dalšího.
„Naši noví partneři také získají možnost nabízet exkluzivní zájezdy, které jiná cestovka ve městě zaručeně mít nebude. Výhodou je také práce s naším moderním prodejním online systémem, který zjednoduší i zefektivní práci. Za franšízového partnera pak zcela řešíme všechny platby na CK, odbavení klientů, taktéž partnerům odpadá složitá fakturace provizí na jednotlivé CK, protože vše fakturují 1x měsíčně Invii. V neposlední řadě nabízíme jistotu a také zázemí velké značky. Ověřili jsme si, že zákazníci preferují nákup zájezdů u agentury známého jména,“ dodává Juralová.
Na začátku spolupráce také nová partnerská agentura dostane startovací propagační balíček, který pomůže sjednotit vzhled pobočky do tradičního stylu Invia. Díky tomu je možné okamžitě zahájit spolupráci, nalákat nové klienty a těm stávajícím nabídnout lepší služby.
Publikováno: 13.03.2023