Nejlepší příběhy agentury Invia za rok 2023: pas sežraný psem, z letiště na hotel helikoptérou a dovolená za 1,5 milion

Rok 2023 se nesl ve znamení velkého návratu k cestování. Jen ty nejlepší zážitky z cest chtěla svým klientům dopřát i největší česká cestovní agentura Invia, a tak neváhala plnit téměř každé přání, ať už šlo o jakkoliv komplikované nebo nečekané požadavky. Kam nejdál agentura své klienty dopravila, jaká byla nejvyšší částka uhrazená za letošní dovolenou a která přání zaměstnance agentury Invia přece jen poněkud zaskočila? Pojďme se podívat na shrnutí toho nej z pestrých příběhů loňského roku.

Nejdražší, nejvzdálenější a nejdelší

Měli jste někdy chuť od všeho utéct někam hodně daleko? Troufáme si tvrdit, že i když jste svůj plán uskutečnili, pravděpodobně jste nepřekonali tři klienty agentury Invia. Ti se rozhodli změnit prostředí poměrně radikálně a vyrazili za zážitky až na druhý konec světa, do více než 16 tisíc kilometrů vzdálené Polynésie. Dohromady za dovolenou v oblasti nádherné Oceánie zaplatili částku, která za loňský rok neměla konkurenci – závratných 1 595 070 Kč.

Pomyslné prvenství v nejdelší době pobytu nicméně patří jiným výletníkům, a to těm, kteří si pravděpodobně potřebovali opravdu pořádně odpočinout a vyrazili do Bulharska na celých 39 dní. Těsně na druhé příčce se za milovníky bulharského klimatu umístili klienti s 36denními pobyty v Itálii a v Turecku.

S agenturou Invia sice nejčastěji cestují rodiny nebo páry, najdou se ale i početné skupiny lidí, kteří chtějí trávit dovolenou obklopeni co největším množstvím známých. Tak schválně, jak by se vám líbila dovolená ve společnosti 89 přátel? Právě tolik členů měla největší skupina, která s agenturou Invia v dubnu odletěla na 7 dnů s all inclusive za kouzlem Dominikánské republiky. O něco „skromnější“ parta 48 cestujících zase společně vyrazila za vůní levandule do francouzské Provence a zařadila se v kategorii nejpočetnější skupina na druhé místo.

Co bychom pro klienty neudělali

Některé úsměvné příhody začínají paradoxně až ve chvíli, kdy je dovolená u konce a lidé po návratu domů zjistí, že obsah kufru není kompletní. „Na pobočku přišla paní s tím, že si v Egyptě pod postelí zapomněla žabky. Z pobočky jsme proto odeslali zprávu cestovní kanceláři, která zkontaktovala hotel, jeho zaměstnanci našli žabky, předali je delegátce a ta je po vracejících se klientech poslala zpátky do Česka. Žabky tak nakonec bezpečně doputovaly z Egypta až do Karviné,“ s úsměvem vypráví Jiřina Ekrt Jirušková, tisková mluvčí agentury Invia.

Zaměstnanci Invia řešili i další svérázné požadavky, jako třeba žádost o transfer z letiště na hotel helikoptérou nebo doručení zapomenutého plyšáka z Chorvatska. Nápomocni museli být i klientovi, kterému pes sežral pas a on nemohl odletět zpět do Česka. Nevyšel mu ani druhý pokus o odlet, tentokrát kvůli návštěvě letištního WC, během níž mu uletělo letadlo. Z dřívějších roků stojí za zmínku klienti, kteří hledali v Praze ubytování pro sebe a pro králíka, turista vyžadující hotel bez koberců nebo paní, jež trvala na pokoji orientovaném na konkrétní světovou stranu, jinak by se jí prý špatně spalo. Nutno dodat, že téměř všechny požadavky byla Invia schopna svým klientům splnit.

Uvidíme, jaké další perličky přinese rok 2024. Vyrazit můžete téměř kamkoliv, kam vás srdce táhne – vážně míněnými slovy některých klientů můžete jet třeba do „Análye“ (turecká Antalya), „Zlatých Pysků“ (bulharské Zlaté Písky) nebo na řecký ostrov „Lepkáda“ (Lefkáda).

Publikováno: 03.01.2024