Čeští turisté si pomáhají, nashromáždili již 10 000 recenzí hotelů
Shromáždit hodnocení svých klientů a vytvořit na internetu centrum nezávislých recenzí hotelů z celého světa. Tento úkol už druhým rokem velmi úspěšně plní internetová cestovní agentura INVIA.CZ. A právě v těchto dnech, kdy pomalu odeznívá letní turistická sezóna, byla dosažena hranice 10 000 recenzí. Tyto recenze, které zdarma poskytují klienti cestovních kanceláří na http://recenze-hotelu.INVIA.cz, významně ulehčují potenciálním cestovatelům rozhodování o hotelu i destinaci, ve které stráví svou dovolenou.
Úspěšnost projektu dokazuje zvýšený nárůst recenzí během posledních měsíců, ale také velký zájem ze strany návštěvníků internetových stránek společnosti INVIA.CZ, kteří svou dovolenou teprve vybírají. Jen během července a srpna využilo této možnosti téměř 200 000 lidí.
Nejvíce hotelových recenzí nabízí turisticky nejoblíbenější destinace v Řecku, Tunisku či Chorvatsku. Inspirovat se zde však může i zájemce o exotické země jako jsou Seychely, Maledivy či Srí Lanka. V letní sezóně přibývá i 100 recenzí denně a každý zájemce si v nich může přečíst kompletní hodnocení služeb hotelu nebo si prohlédnout klientem pořízené fotografie.
Do databáze recenzí hotelů z celého světa mají nyní nově možnost přispívat i klienti polského a maďarského zastoupení INVIA.CZ. „Vzniká tak jakési hodnotící internetové centrum, na kterém se podílejí cestovatelé z velké části střední Evropy. V budoucnu počítáme s dalším nárůstem recenzí a s pokrytím co největšího počtu hotelů,“ říká Michal Drozd, ředitel společnosti INVIA.CZ.
Publikováno: 11.09.2007