Celkem: 6 Hotel Mövenpick se tváří a prezentuje jako luxusní 5hvězdičkový resort, ale realita tomu bohužel neodpovídá, a to hlavně kvůli...
- 7 Ubytování
- 4 Strava
- 8 Okolí
- 5 Cena
Celkové shrnutí
Hotel Mövenpick se tváří a prezentuje jako luxusní 5hvězdičkový resort, ale realita tomu bohužel neodpovídá, a to hlavně kvůli podprůměrné kvalitě služeb, personálu a jídla. Pláž a areál hotelu byli krásné. Celkově ale jsme čekali mnohem více.
Zobrazit celou recenzi
Ubytování
Pokoj byl v pořádku, ale úklid byl opravdu velmi špatný a výrazně podprůměrný, což nás hodně zklamalo. Navíc nám nefungoval horní sprchový panel, jehož opravu jsme s personálem řešili celých 3 dny, než došlo k nápravě. Areál hotelu je krásný, velmi zelený a obklopený krásnou přírodou, což pobyt částečně zpříjemnilo.
Strava
Jídlo bohužel vůbec neodpovídalo úrovni 5hvězdičkového hotelu, velké zklamání. Během celého 12denního pobytu jsme se setkávali s opakujícími se jídly, která se často objevovala i v obědě i večeři. Pečivo bylo suché a na snídaních byl výběr dezertů téměř nulový — asi dva druhy, každý den stejné. Dorty byly často prakticky nepoživatelné. Maso někdy nedosmažené, protože personál evidentně spěchal s přípravou, ryby vždy přesušené.
Jídlo na foodcourtech jsme ochutnali jen jednou a nebylo to jedlé.
Zmrzlina — zklamání, což je vzhledem k názvu hotelu Mövenpick nás nemile překvapilo. Byla k dispozici jen v určitých hodinách na foodcourtech a během večeří. Vždy byla rychle vybraná dětmi a pokud došla oblíbená čokoládová příchuť, personál jen oznámil, že už není a konec. Což ve finále ani nevadilo, protože kvalita samotné zmrzliny byla gumová a chemická, takže i když byla k dispozici, nebyla chutná.
Místní turecké dezerty ale byly vynikající.
Ovoce podprůměr — např. meloun jednou ta 3 dny byl fajn, ale broskve byly vždy tvrdé a nedozrálé.
Zelenina byla dobrá.
Závěrem je, že v hotelu samozřejmě najíte a hlad vám nehrozí. Ale důležité je, že u 5hvězdičkového řetězového hotelu a ultra all inclusive systému se pochopitelně očekává výrazně rozmanitější a kvalitnější nabídku jídel.
Co se týká barů, místní koktejly byly téměř nepoužitelné — jedinou výjimkou byl gin tonic, ale i ten fungoval jen tehdy, když jste si řekli o značku Beefeater. Pivo bylo v pořádku.
Služby hotelu
Když přijíždíte do 5hvězdičkového hotelu, opravdu nečekáte, že budete muset řešit špatně uklizený, resp. neuklizený pokoj už při check-inu. Bohužel to byl náš první nepříjemný zážitek.
Personál na nás působil jako špatně vyškolení studenti, kteří o svou práci nemají žádný zájem. Navíc při řešení problému s nefunkčním sprchovým panelem jsme během tří dnů komunikovali s několika různými zaměstnanci, kteří pokaždé působili, jako by o problému slyšeli poprvé. Evidentně si nepředávají informace, což celý proces zbytečně prodlužovalo a ukázalo na nedostatek pořádné organizace a vedení.
Zdá se, že v hotelu chybí zkušený manažer, který by personál vedl a zajistil, aby služby odpovídaly úrovni, jakou by 5hvězdičkový hotel měl nabízet.
Pláž
Pláž byla v pořádku, především díky tomu, že voda byla křišťálově průzračná. Samotná pláž je oblázková, což je samozřejmě přirozené, ale bylo by fajn, kdyby na ni přidali trochu písku pro větší pohodlí návštěvníků. Ve vodě oblázky tolik nevadí, ale na břehu by písek určitě potěšil.
Eleonora R., Ověřená recenze (Invia.cz), Hodnoceno: 22.07.2025, Datum pobytu: 5.7. - 16.7.2025
Oblast:
Turecko, Kemer, Hotel: Mövenpick Resort Antalya Tekirova (ex. Royal Diwa)